The White Mountains

25 juli 2018 - White Mountain National Forest, Verenigde Staten

Zoals we in het vorige verslag al gezegd hadden, waren we vroeg in Boston te bekennen. John heeft in Boston Common het Freedom Trail gelopen, waar de meiden hebben gewinkeld. Samen zijn we naar Faneuil Hall gelopen en hebben daar de boel verkend.

Rond half 4 vertrokken we naar The White Mountains. Het plaatsje Lincoln, waar ons hotel lag, was een erg rustig Amerikaans dorp. Het lijkt heel western en is geweldig voor de mensen die van de outdoors houden. We hebben er boodschappen gedaan en zijn daarna naar het hotel gegaan.

In het hotel, wat meer leek op vakantiebungalows, zaten verschillende mensen. We dachten eerst dat er veel Amish people zaten, maar het bleken later orthodoxe joden. Geheel in klederdracht.

Luxe zou ik deze stop niet noemen, maar het was wel interessant om mee te maken.

1. Bianca Kitslaar:
    26 juli 2018
    Deze reis kan nu al niet meer stuk volgens mij! Enjoy and have fun!
  2. Cis en joop:
    27 juli 2018
    Wat leuk allemaal een reis om nooit te vergeten geniet er van met zijn allen
  3. Magda Krajnc:
    27 juli 2018
    Wat leuk allemaal. Geniet ervan! En met Zoë gaat het supergoed! Ik had Esther al een appje gestuurd, maar kennelijk heeft zij geen bereik. Een pootje van jullie Zoë!!