Boston

24 juli 2018 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

De dag begon vroeg met het uitchecken in New York en op weg te gaan naar Boston. Hiervoor moesten we eerst met de metro naar het treinstation en vandaaruit naar het JFK-Airport. Wel zorgen dat we alle spullen meenamen (Esther kwam er 2 dagen later achter dat ze het hotelkamerpasje meegenomen had).

De auto is enorm groot! Alle koffers passen er naast elkaar in, zonder te stapelen. En dat terwijl we 5 koffers mee hebben. Het is een Dodge Grand Caravan. En dat merken we.

We zijn meteen richting Boston gereden, met een tussenstop bij Harvard University. Het was een lange rit, dus hebben we voornamelijk 's avonds Boston nog even kunnen bewonderen. We hadden in het Boston Common gezeten, waar een toneelstuk opgevoerd werd over de Britse Kolonisten die in Boston de macht wilden.

Na een nacht lekker geslapen te hebben, gingen we 's ochtends opnieuw Boston in. Daar hebben we wat gewinkeld en cultuur opgesnoven. Dit is zeker een stad waar we opnieuw heen zouden willen, en voor iedereen een aanrader.

1. Magda Krajnc:
    27 juli 2018