Orlando; dag 3

3 augustus 2018 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

We zijn met z'n allen de omgeving gaan verkennen. Als eerste begonnen we bij Disney World. Daar hebben we Magic Kingdom gezien. We zijn er natuurlijk nog niet binnen gegaan, maar we wilden even kijken hoe de leeftijdscategorieën verdeeld waren. Daarna zijn we doorgereden naar Epcot om hetzelfde te doen.

In de middag reden we naar Orlando. Daar hebben we een winkelcentrum bezocht. Allereerst aten we bij Cheesecake Factory en daarna gingen we de winkels bekijken. Prada, Gucci, Chanel, Louis Vuitton, Breitling, Burberry, Versace en Bloomingdales. Veel hebben we er niet gekocht, maar we hebben ons wel vermaakt.

Aniek en Ilse hadden een weddenschap lopen over wie als eerste de Ulta zou vinden. Ulta is een soort Douglas of Ici Paris XL, maar ook veel gericht op haarproducten.
Zodra we wegreden vanuit het winkelcentrum ziet Aniek de Ulta. Ilse moest dokken.

's Avonds gingen we met z'n allen naar Walmart om te shoppen. Daar bleven we wel anderhalf uur. En daarna gingen we nog zwemmen, maar het begon te onweren, dus ook dat feestje was snel over.