Toronto; dag 2

30 juli 2018 - Toronto, Canada

De dames sliepen uit en John stond vroeg op om te fietsen. Zo heeft hij de bustour gedaan op de fiets. Wat een sportieve kerel is het toch.

's Middags zijn we door PATH gelopen. Dat is een ondergrondse gangenstelsel die door de hele stad loopt. Onze eindbestemming was het Eaton Centre. Dat is het grootste overdekte winkelcentrum ter wereld. Daar is Hudsons Bay bekend geworden: het grootste filiaal staat in Toronto.

Na het winkelen zijn we met z'n vieren gaan uiteten. Bij het eten bestelden Esther en Ilse een fishbowl. Dat is een coctail van ca. een liter. Die van Ilse was heerlijk, maar die van Esther was vrij sterk. Ilse, de lieve dochter dat ze is, besloot haar moeder te helpen. Cheers!

Na een paar uur rusten besloten de Schaapjes naar de CN-Tower te gaan. Dat was ongeveer 50 meter van ons hotel af. Omdat het avond was, brandden alle lampjes. Wat een mooi feest was het! We begonnen op 351 meter. Daarna zijn we doorgegaan naar 447 meter. Dat was overigens het hoogste dat je kon gaan. Een heel indrukwekkend gezicht. Jullie krijgen de foto's nog.