Orlando; dag 1

1 augustus 2018 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Na een vroege start hadden we de auto ingeleverd bij het vliegveld. Dat ging heel gemakkelijk. Ook waren we snel ingecheckt voor onze vlucht naar Orlando. We vlogen eerst van Buffalo naar Atlanta. Toen renden we door het vliegveld heen naar de volgende gate om van Atlanta naar Orlando te vliegen. Alles verliep heel voorspoedig.

Een paar uur na onze landing zaten we in onze nieuwe auto op weg naar ons huisje. Onderweg hadden we nog bij Denny's gegeten. Op dat moment besloot moeder natuur er een onweersbui uit te laten breken. Voor een seconde viel de stroom uit. Maar we zaten wel lekker droog.

De zoektocht naar ons huisje was een speurtocht geworden. We hadden een adres van het verhuurbedrijf, maar dat was middenin een shoppingcentrum. Dus het duurde even voordat we dat gevonden kregen, en toen we het vonden, was het al gesloten. Nadat John ze aan de telefoon wist te krijgen, kregen we een code voor de brievenbus waar onze volgende aanwijzing lag: het adres voor ons huisje. Met wel vier kaarten gingen we op pad. Eenmaal bij het huisje kregen we de deur niet open. De code werkte niet. Dus opnieuw belde John naar het hoofdkantoor. Het duurde ruim een half uur voordat we erachter kwamen dat de batterij van het slot waarop de code moest werken, leeg was. En dus gebruikten we de code om de sleutel te krijgen, wat gelukkig wel werkte.

Het huis is prachtig! De gigantische keuken, een ruime woonkamer, vier slaapkamers en twee badkamers. Alleen de wifi werkt niet. En de TV niet. Maar we hebben wel een privé zwembad, poolbiljart en tafelvoetval. Dus we mogen niet klagen.

En met een wasmachine en droger voor ons Essie.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade